Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › Hjælp til værdifastsættelse ønskes
- This topic has 2 svar, 2 stemmer, and was last updated 1 month, 1 week siden by
lene.
- ForfatterIndlæg
- maj 14, 2026 kl. 18:09 #107755
lene
ParticipantHej kære samlere
Jeg håber, at I vil have lyst til at hjælpe mig med at finde nogle ca. værdier på disse gamle tecknobiler, der er dukket op på loftet. Jeg vil utroligt gerne høre om de er bevaringsværdige, til at sælge eller om de skal tage en ny runde i sandkassen. Jeg synes, at det er ærgerligt, at de går helt til, hvis nogen kan bruge dem.
Jeg ser meget frem til at høre jeres meninger 🙂 på forhånd mange takMange venlige hilsner
Lenemaj 15, 2026 kl. 16:29 #107778Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej Lene.
Jeg vil mene at bilerne her bestemt er noget værd, nogen som gode projekter som kan blive som nye igen med tilføjelse af lidt reservedele og ny lakering, og nogen til fine reservedele til andre. Samlet pris vil jeg tro vil ligge i mellem 500 og 800 kr. for de her vidste.MVH Kim B S.
maj 18, 2026 kl. 20:19 #107837lene
ParticipantHej Kim
Mange tak for din fine tilbagemelding.
Så blev jeg lidt klogere🙂
Så må jeg se om jeg kan finde en køber
Igen tak og ha’ en god aftenVenlig hilsen
Lene - ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.











