Hej alle sammen Jeg mangler en rød højre dørbeklædning samt rude til min Volvo 144 er der en af jer som eventuelt kan hjælpe mig med sådan en ?????? gerne brugt men hel i brug bar stand 😉 Mange Tekno hilsener Ms super Flemming
Forfatter
Indlæg
Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.