Fortsat: Hjælp til værdifastsættelse ønskes

Teknobiler og andet gammelt legetøj Fora Teknobiler Fortsat: Hjælp til værdifastsættelse ønskes

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #107768
    lene
    Participant

    Jeg har lige et par stykker mere…
    Jeg ser meget frem til at høre jeres meninger 🙂 på forhånd mange tak

    Mange venlige hilsner
    Lene

    #107779

    Hej Lene.
    Jeg vil mene at bilerne her bestemt er noget værd, som gode projekter som kan blive som nye igen med tilføjelse af lidt reservedele og ny lakering. Samlet pris vil jeg tro vil ligge i mellem 200 og 350 kr. for de her vidste.

    MVH Kim B S.

    #107838
    lene
    Participant

    Super – mange gange tak

    Venlig hilsen
    Lene

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.