Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › Ford 800 førerhus
- This topic has 7 svar, 4 stemmer, and was last updated 8 years, 6 months siden by
Flemming Rasch.
- ForfatterIndlæg
- april 22, 2017 kl. 14:23 #41694
Bahama
ParticipantHejsa
Jeg er ved at skille min Ford D800 ad. Jeg har fået førerhuset af og så er jeg strandet. Jeg kan ikke se mig ud af hvordan jeg får indmaden af førerhuset ud. Der er en plastikdims foran som kan skubbes/bøjes til siden så jeg kan forestille mig at den har noget med det at gøre!? Kan i hjælpe mig derude?
april 25, 2017 kl. 13:54 #41748Bertel Pedersen
Participantapril 25, 2017 kl. 14:26 #41751Bahama
ParticipantTak for det Bertel.
Nå, jeg har prøvet på et gammelt udtjent førerhus og heldigvis for det, for jeg fik det da godt og grundigt ødelagt. Nå jeg må prøve mig frem, det må s.. da kunne lykkes!!? Jeg har endnu ikke fundet ud af hvilken funktion den plastik dims har !!? (nr 18)april 25, 2017 kl. 22:54 #41754Hans Jørgen Wagner
ParticipantEr det ikke “fjederen” til styretøjet så den retter op igen ?
april 26, 2017 kl. 06:50 #41757Bertel Pedersen
ParticipantHej igen Niels.
Jeg mener det er den dims (18) det handler om, kan ikke huske hvilken vej den skal bevæges.
Hans Jørgen – tror det er nr. 8, der er hjulopretter!!!
MVH Bertel.Attachments:
april 26, 2017 kl. 08:19 #41761Flemming Rasch
ParticipantHej venner
Den lille plastik lås er ikke til at udløse indmaden/sæder med den holder kofangeren på plads når man samler hytten igen det er noget være møg at skilde og specialt at samle igen det skal gøres på en lidt brutal måde jeg skal nok vende tilbage med billeder af hvordan det skal gøres evt i dag eller i morgen
Mange Tekno hilsener
Ms Super Flemming- Dette svar blev ændret 8 years, 6 months siden af
Flemming Rasch.
april 26, 2017 kl. 17:41 #41789Hans Jørgen Wagner
ParticipantNEJ bertel… jeg mente nr. 18 som alså er en lås iflg. Flemming… Den kaldes både 18 og 4 afh. af hvilken tegning man kikker på… En hestesko formet dims.
- Dette svar blev ændret 8 years, 6 months siden af
Hans Jørgen Wagner.
april 26, 2017 kl. 18:54 #41793Flemming Rasch
ParticipantHej igen
Man åbner dørene ud løser den lille “hestesko” lås No 18 (tap til venstre)trykkes forsigtig ind mod midten)her efter sættes en skruetrækkeren som på billed mellem kofanger og plastik “hængslet” hold fast i hytten og tryk håndtaget på skruetrækkeren ned mod bordet så lyfter du indmaden ud af hytter der skilles ad i alle dele når du skal ha ruden ud trykker du forsigtig på bagruder ind i hytten 😄
Det er ikke nemt og det er være at samle det igen
Hvis det er vil jeg gerne samle det for dig når du har malet det i den farve du ønsker men det kan vi altid tale om jeg har renoveret en del af dem 😎👍
Mange Tekno hilsener
Ms Super- Dette svar blev ændret 8 years, 6 months siden af
Flemming Rasch.
- Dette svar blev ændret 8 years, 6 months siden af
Flemming Rasch.
Attachments:
- ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.