Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › "Esso" Volvo nyt
- This topic has 29 svar, 4 stemmer, and was last updated 9 years, 3 months siden by
Flemming Rasch.
- ForfatterIndlæg
- marts 2, 2017 kl. 00:36 #40259
Kim Bjarne Sørensen
ParticipantHej Flemming.
Det er som om du har læst mine tanker.
Jeg havde nemlig tænkt at mit Volvo 144 projekt skulle have en Sprite Musketeer. Dem har jeg nemlig 2 af som skal renoveres.’
Men det er godt nok blevet et flot træk du har lavet.
Jeg har faktisk også været den lykkelige ejer af en rigtig Sprite Musketeer, dog fra 1978. Den blev også trukket af Volvoer. I den periode nåede jeg at have en Amazon 123GT, 2 stk 360 2,0 3dørs, en 240 2,3GLT og en 245 2,3 med Turbo og intercooler. Min nuværende Golf MK2 !,8 er et sløvt apperat i forhold til min sidst nævnte Volvo. Men Golfen køre til gængæld mindst 50% længere på litteren.MVH Kim B S.
marts 2, 2017 kl. 11:46 #40263Flemming Rasch
ParticipantTak for de rosende ord det er et fint træk du der kan stille op med men det går nok ikke til Volvo træf med en Linkol vi må nok mødes til Sprite Muskerteer træf i stedet for 👍😎🏁
marts 2, 2017 kl. 15:13 #40278Bertel Pedersen
ParticipantGodt ord igen. Ingen Lincoln på Volvo træf. Så må vi lave vores eget træf for Tekno campingvogne, både 1964 Sprite Musketeer og 1955 Campingvogn.
MVH Bertel.marts 4, 2017 kl. 18:39 #40302bjergsamler
ParticipantHej MS.
Den Volvo og sprite, i den farve, er bare ren porno. FLOT 🙂 🙂god weekend.
marts 5, 2017 kl. 16:16 #40324Flemming Rasch
ParticipantHej Bjergsamler
tak tak der skulle ske lidt andet og lidt vildt så bil og campingvogn
blev “candi rød” og så fik de lige Monza hjul på lidt bøvlet på Volvo styre tøj men det lykkes og det funger perfekt hjulene kan køre fint rundt og styre som den skal 😉
Mvh Ms Super Flemming - ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.


