een for alle-to for en femmer

Teknobiler og andet gammelt legetøj Fora Teknobiler een for alle-to for en femmer

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #36647
    Anonym
    Inactive

    Det er om natten det foregår,- budkamp om en Tekno 354 Cement model,
    med 12 bud, vundet for € 22,50 hvilket jo er ok-
    Imidlertid, sælger sendte ikke til DK, så der var lidt skriveri,
    altså, familie på ferie i DK engang i 60erne, far køber en model
    til hver af sønnerne-mange år efter, oprydning, så sælger spør
    om jeg ikke kunne aftage to stk af samme slags, så vi fandt at
    € 65,- incl porto var en fair pris for begge.
    Jeg vil betegne dem som nærmest near mint-den ene, er udvalgt til
    at genopstå som “Gullhögens Cement”
    sjovt nok vil forum her ikke vise billedet andet end på hovedet
    uanset hvordan…

    #36657
    Bertel Pedersen
    Participant

    Hej Ib.
    Jo det ser ud til at være et godt køb. Skulle du være interesseret at sælge den anden, vil jeg meget gerne købe den. Har ikke denne meget fine model i samlingen. Køber også gerne event. renoverings objekter.
    Teknohilsner Bertel.

    #36685
    Anonym
    Inactive

    Den er ikke til salg, – jeg søgte en Scania 110 cement for at
    lave den svenske udgave Gkullhögens”, jeg har den danske
    Portland, men ikke Interconsult, så den beholder jeg,
    og den anden bliver så en svensker.
    Peter har haft en til salg for ganske nyligt-
    ofte er det kun stigen samt beholder bøsningerne som mangler,
    Jeg opgav at finde en som “skrot”-de holder åbenbart godt.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.