Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › een for alle-to for en femmer
- This topic has 2 svar, 2 stemmer, and was last updated 9 years, 8 months siden by
Anonym.
- ForfatterIndlæg
- september 22, 2016 kl. 16:55 #36647
Anonym
InactiveDet er om natten det foregår,- budkamp om en Tekno 354 Cement model,
med 12 bud, vundet for € 22,50 hvilket jo er ok-
Imidlertid, sælger sendte ikke til DK, så der var lidt skriveri,
altså, familie på ferie i DK engang i 60erne, far køber en model
til hver af sønnerne-mange år efter, oprydning, så sælger spør
om jeg ikke kunne aftage to stk af samme slags, så vi fandt at
€ 65,- incl porto var en fair pris for begge.
Jeg vil betegne dem som nærmest near mint-den ene, er udvalgt til
at genopstå som “Gullhögens Cement”
sjovt nok vil forum her ikke vise billedet andet end på hovedet
uanset hvordan…september 23, 2016 kl. 06:54 #36657Bertel Pedersen
ParticipantHej Ib.
Jo det ser ud til at være et godt køb. Skulle du være interesseret at sælge den anden, vil jeg meget gerne købe den. Har ikke denne meget fine model i samlingen. Køber også gerne event. renoverings objekter.
Teknohilsner Bertel.september 25, 2016 kl. 02:30 #36685Anonym
InactiveDen er ikke til salg, – jeg søgte en Scania 110 cement for at
lave den svenske udgave Gkullhögens”, jeg har den danske
Portland, men ikke Interconsult, så den beholder jeg,
og den anden bliver så en svensker.
Peter har haft en til salg for ganske nyligt-
ofte er det kun stigen samt beholder bøsningerne som mangler,
Jeg opgav at finde en som “skrot”-de holder åbenbart godt. - ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.