Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › Dinky Toys Ford D 800 fejemaskine
- This topic has 4 svar, 3 stemmer, and was last updated 8 years, 9 months siden by Flemming Rasch.
- ForfatterIndlæg
- februar 16, 2016 kl. 17:22 #33463Flemming RaschParticipant
Hej alle sammen jeg ved godt at dette er et Tekno forum men vi “taler” ofte om andre modelbiler så jeg ville lige høre om der er en af jer som måske havde en højre dør liggende fra en skade bil jeg evt kunne købe det er ok med lidt brugs spor mange Tekno hilsener Ms Super
Attachments:
februar 16, 2016 kl. 22:20 #33470AnonymInactivedet var da grow at du har kastet dig over en dinky –
der er mange muligheder for at skaffe dele til dinky-man kan søge
på ebay under spare parts dinky toys
Nu den er i stykker, mon det var muligt at rette den op lidt ad
gangen og så gi den super lim nederst tv.
Den knækker formentligfebruar 16, 2016 kl. 22:33 #33471Hans Jørgen WagnerParticipantNå så mangles en gammel kogeplade—- Den kan nemt nok rettes op. Hold på dørpladen med en papegøjetang/vandpumpetang. Hold vindues rammen på hovedet ned på kogepladen — Ikke klemme bare hold den ned på — Tag med en træ pind ind i rude hullet og tryk stille og roligt, rammen ned på plads igen — Sørg for det er varmt inden der rettes på rammen. OG alså stille og roligt ikke noget hastværk… Man kan også bruge en gamme el-loddekolbe, den bliver jo også varm bare langsommere vil jeg tro, og den skal holdes fast i fx. en skruestik, så man kan bruge dens sider som et varmt plan. Jeg tror faktisk det kan gøres uden at malingen skalder af…OG så skal der lige lidt super gele lim på til sidst i bagkanten.
februar 16, 2016 kl. 22:34 #33472Hans Jørgen WagnerParticipantNå så mangles en gammel kogeplade—- Den kan nemt nok rettes op. Hold på dørpladen med en papegøjetang/vandpumpetang. Hold vindues rammen på hovedet ned på kogepladen — Ikke klemme bare hold den ned på — Tag med en træ pind ind i rude hullet og tryk stille og roligt, rammen ned på plads igen — Sørg for det er varmt inden der rettes på rammen. OG alså stille og roligt ikke noget hastværk… Man kan også bruge en gamme el-loddekolbe, den bliver jo også varm bare langsommere vil jeg tro, og den skal holdes fast i fx. en skruestik, så man kan bruge dens sider som et varmt plan. Jeg tror faktisk det kan gøres uden at malingen skalder af…OG så skal der lige lidt super gele lim på til sidst i bagkanten.
PS —- Døren skal af først….- Dette svar blev ændret 8 years, 9 months siden af Hans Jørgen Wagner.
marts 6, 2016 kl. 19:44 #33954Flemming RaschParticipantSå fik jeg rettet døren rimelig den er ikke som ny men brugbar???
Attachments:
- ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.