Decaler 850 Volvo Bus

Teknobiler og andet gammelt legetøj Fora Teknobiler Decaler 850 Volvo Bus

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    GtXNorway
    Participant

Hei,

Vedlegger bilde av min Volvo buss (Kongens Nytorv). Jeg synes standen er rett så bra. Og jeg lurer på om jeg bør la den være som den er, eller “fikse” litt på den. Altså, kjøpe et nytt decalsett og lime på en ny decal bak på bussen “Læs B.T”

Ser at det er mulig å få kjøpt. Hva mener dere?
    Ødelegger jeg da en original buss, eller er den fortsatt det?

Med vennlig hilsen
    Tom

• Dette emne blev ændret 7 years, 7 months siden af GtXNorway.
    • Dette emne blev ændret 7 years, 7 months siden af GtXNorway.

At fixe på, er jo et temperaments spørgsmål… Skal vi sige vandende er delte på godt og undt. Jeg har selv fixet på en yderst flot hyster, men et par mærker der var i dårlig stand som dit BT mærke. Men alså kun et par stykker af mærkerne, for er de alle samen nye på en let brugt ting, så ses det jo 😉 Uha der kom jeg ud at holde på øretævernes hodeplads. Og det bliver værre jeg satte en ny gaffel på og “antik” malede den… Antik bemalinge er det samme som dårligt malet, og så ligger man heller ikke lige mærke til at den er ny. Nu står jeg vidst til en kølhaling. Men min Hyster ser pæn ud 😮

Hej Tom.
    Rigtig fin bus du har der.
    Hvis det var min bus, ville jeg skifte de dårligste dekaler, så den bliver så pæn så muligt. Men det er også fordi jeg aldrig kunne finde på at sælge den hvis det var min.
    I tilfælde af at bussen på et tidspunkt skulle sælges, tror jeg at man skal lade den stå i den nuværende stand, for at få mest muligt for den.

MVH Kim B S.

Flemming Rasch
    Participant

Hej Tom
    Jeg ville skifte de dårlige decaler uanset om den skal sælges eller blive i samlingen og ved salg oplyse om der er sat nye decaler på hist og her
    Mvh Ms Super

GtXNorway
    Participant

Takk for kommentarer, bussen er ikke tilsalgs =) Men jeg tenkte at den ville bli litt penere å se til om jeg byttet ut decalen bakerst.

Ha en fortsatt fin kveld

Mvh Tom

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.