Svar til: renoveringer

Teknobiler og andet gammelt legetøj Fora Teknobiler renoveringer Svar til: renoveringer

#18899
Anonym
Inactive

æhhh, ikke for at være kloge Aage eller negativ , jeg personligt er ikke helt vid med hjulene, men rigtig flot, og man kan naturligvis
helt gøre som man vil, og som man siger, “fra skrot til slot:-)”