Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › renoveringer › Svar til: renoveringer
november 11, 2013 kl. 19:25 #18899
Inactive
æhhh, ikke for at være kloge Aage eller negativ , jeg personligt er ikke helt vid med hjulene, men rigtig flot, og man kan naturligvis
helt gøre som man vil, og som man siger, “fra skrot til slot:-)”