Hop til indhold
Teknosamleren
  • Forside
  • Billedgalleri
    • Personbiler
    • Lastbiler
    • Brugergallerier
  • Artikler
    • Generelt
    • Teknik
    • Tilbehør
    • Teknobiler, mv.
      • Personbiler
      • Lastbiler
      • Busser
      • Varebiler
      • De gamle modeller
      • Fly
      • mcscooter
      • Traktor mv.
      • Andet Tekno
    • Danske fabrikanter
    • Restaurering
    • Historier fra Tekno
    • Historier om Tekno
    • Diverse
  • Salg af teknobiler
    • Til restaurering
    • Corgi
    • Dinky Toys
    • Matchbox Lesney
    • Andet
  • Salg af reservedele
    • Tekno uoriginale
    • Tekno originale
    • Decaler
    • Brugte reservedele
    • Diverse reservedele
    • Ruder
    • Lygter
    • Dæk
    • Vilmer
    • Corgi
    • Britain
    • Dinky
    • Lego
    • BP
    • Tobi toys
    • Værktøjsmaskiner
  • Forum
    • Gå til forum
    • Log ind
    • Registrer ny bruger
    • Glemt adgangskode
  • Forside
  • Billedgalleri
    • Personbiler
    • Lastbiler
    • Brugergallerier
  • Artikler
    • Generelt
    • Teknik
    • Tilbehør
    • Teknobiler, mv.
      • Personbiler
      • Lastbiler
      • Busser
      • Varebiler
      • De gamle modeller
      • Fly
      • mcscooter
      • Traktor mv.
      • Andet Tekno
    • Danske fabrikanter
    • Restaurering
    • Historier fra Tekno
    • Historier om Tekno
    • Diverse
  • Salg af teknobiler
    • Til restaurering
    • Corgi
    • Dinky Toys
    • Matchbox Lesney
    • Andet
  • Salg af reservedele
    • Tekno uoriginale
    • Tekno originale
    • Decaler
    • Brugte reservedele
    • Diverse reservedele
    • Ruder
    • Lygter
    • Dæk
    • Vilmer
    • Corgi
    • Britain
    • Dinky
    • Lego
    • BP
    • Tobi toys
    • Værktøjsmaskiner
  • Forum
    • Gå til forum
    • Log ind
    • Registrer ny bruger
    • Glemt adgangskode

Svar til: Hjul montering på blik biler ?

Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › Hjul montering på blik biler ? › Svar til: Hjul montering på blik biler ?

juli 11, 2013 kl. 09:38 #16710
Flemming Rasch
Participant

Hej H.J.W
Tusind tak for den store forskning i disse fine gamle køretøjer og nogle dejlige billeder.
Det er altid rart at nogen gider og har lyst til at komme med oplysninger om vores dejlige hobby.
Mange Tekno hilsener
ms super

Kurv

Seneste indlæg

  • Afmontering af motor på DC 7
  • Udskiftning af rep. stykke ved luftindtag til MB 220 ambulance
  • Værktøjsmaskiner 701 – 714 mv.
  • Scania 75 – 76 grundbil
  • Molberg (Lion)

Seneste kommentarer

  • peter frandsen til Jaguar E nr. 926/927
  • F. Willi Palm til Jaguar E nr. 926/927
  • peter frandsen til Jaguar E nr. 926/927
  • Jon de Linde til Jaguar E nr. 926/927
  • peter frandsen til Tekno Historien

Kurv

Nyeste Artikler

  • Afmontering af motor på DC 7
  • Udskiftning af rep. stykke ved luftindtag til MB 220 ambulance
  • Værktøjsmaskiner 701 – 714 mv.
  • Scania 75 – 76 grundbil
  • Molberg (Lion)

Nyeste kommentarer

  • peter frandsen til Jaguar E nr. 926/927
  • F. Willi Palm til Jaguar E nr. 926/927
  • peter frandsen til Jaguar E nr. 926/927
  • Jon de Linde til Jaguar E nr. 926/927
  • peter frandsen til Tekno Historien
2026 © Teknosamleren