Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › Ford D 800 Tuborgbil › Svar til: Ford D 800 Tuborgbil
Hej Teknobil
Jeg har selv en fra knægt fik i julegave 1971 det er en Kirk danmark
Hvor der står Tuborg øverst og Grøn på grøn baggrund og Tuborg på orange bag grund og decaler på siden af ladet og ingen decaler på førehuset kun Tuborg hatten.Den er lidt specielt da den er født med reservehjul der hvor andre har hylder under ladet.
Jeg har også en med den decal med glasset der bliver skænket op i uden decaler på lad kanten men med Tuborg hatten og decaler på dørene kun t’et med en krone over t’et ikke med Tuborg logo som nogle har det er også en Kirk Danmark.
Så findes der også en helt uden decaler og uden Tuborg hatten også en Kirk Danmark,Den er i katalog fra 1971/72 den har Tekno/Kirk no 918 Ford og Tuborg bilen hedder 918T Ford Tuborg.
Jeg har også set en med samme decaler som den jeg skriver om øverst men den har også decaler på dørene hvor der står Tuborg over t’et på dørene,Den troer jeg kommer fra Holland men hvis nogen ved det så vil jeg da gerne vide det.
Mange Tekno/Kirk hilsener
ms super