Hop til indhold
Teknosamleren
  • Forside
  • Billedgalleri
    • Personbiler
    • Lastbiler
    • Brugergallerier
  • Artikler
    • Generelt
    • Teknik
    • Tilbehør
    • Teknobiler, mv.
      • Personbiler
      • Lastbiler
      • Busser
      • Varebiler
      • De gamle modeller
      • Fly
      • mcscooter
      • Traktor mv.
      • Andet Tekno
    • Danske fabrikanter
    • Restaurering
    • Historier fra Tekno
    • Historier om Tekno
    • Diverse
  • Salg af teknobiler
    • Til restaurering
    • Corgi
    • Dinky Toys
    • Matchbox Lesney
    • Andet
  • Salg af reservedele
    • Tekno uoriginale
    • Tekno originale
    • Decaler
    • Brugte reservedele
    • Diverse reservedele
    • Ruder
    • Lygter
    • Dæk
    • Vilmer
    • Corgi
    • Britain
    • Dinky
    • Lego
    • BP
    • Tobi toys
    • Værktøjsmaskiner
  • Forum
    • Gå til forum
    • Log ind
    • Registrer ny bruger
    • Glemt adgangskode
  • Forside
  • Billedgalleri
    • Personbiler
    • Lastbiler
    • Brugergallerier
  • Artikler
    • Generelt
    • Teknik
    • Tilbehør
    • Teknobiler, mv.
      • Personbiler
      • Lastbiler
      • Busser
      • Varebiler
      • De gamle modeller
      • Fly
      • mcscooter
      • Traktor mv.
      • Andet Tekno
    • Danske fabrikanter
    • Restaurering
    • Historier fra Tekno
    • Historier om Tekno
    • Diverse
  • Salg af teknobiler
    • Til restaurering
    • Corgi
    • Dinky Toys
    • Matchbox Lesney
    • Andet
  • Salg af reservedele
    • Tekno uoriginale
    • Tekno originale
    • Decaler
    • Brugte reservedele
    • Diverse reservedele
    • Ruder
    • Lygter
    • Dæk
    • Vilmer
    • Corgi
    • Britain
    • Dinky
    • Lego
    • BP
    • Tobi toys
    • Værktøjsmaskiner
  • Forum
    • Gå til forum
    • Log ind
    • Registrer ny bruger
    • Glemt adgangskode

Svar til: Grøn sparebus “Svendborg Bank”

Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › Grøn sparebus “Svendborg Bank” › Svar til: Grøn sparebus “Svendborg Bank”

november 6, 2024 kl. 08:35 #99510
Flemming Rasch
Participant

Hej A Holm
Det er en fin spare bus du har de ligger i rigtig mange pris lejer jeg harcset dem fra 100kr og op efter jeg tænker st din ville ligge etcsted mellem 200-400kr med de fejl og mangler den har
Mvh
Flemming

Kurv

Seneste indlæg

  • Afmontering af motor på DC 7
  • Udskiftning af rep. stykke ved luftindtag til MB 220 ambulance
  • Værktøjsmaskiner 701 – 714 mv.
  • Scania 75 – 76 grundbil
  • Molberg (Lion)

Seneste kommentarer

  • peter frandsen til Jaguar E nr. 926/927
  • F. Willi Palm til Jaguar E nr. 926/927
  • peter frandsen til Jaguar E nr. 926/927
  • Jon de Linde til Jaguar E nr. 926/927
  • peter frandsen til Tekno Historien

Kurv

Nyeste Artikler

  • Afmontering af motor på DC 7
  • Udskiftning af rep. stykke ved luftindtag til MB 220 ambulance
  • Værktøjsmaskiner 701 – 714 mv.
  • Scania 75 – 76 grundbil
  • Molberg (Lion)

Nyeste kommentarer

  • peter frandsen til Jaguar E nr. 926/927
  • F. Willi Palm til Jaguar E nr. 926/927
  • peter frandsen til Jaguar E nr. 926/927
  • Jon de Linde til Jaguar E nr. 926/927
  • peter frandsen til Tekno Historien
2026 © Teknosamleren