Svar til: Nye i samlingen

Teknobiler og andet gammelt legetøj Fora Teknobiler Nye i samlingen Svar til: Nye i samlingen

#107874
Bertel Pedersen
Participant

Hej modelbilfans,
Jeg har været i en marskandisershop,
fik et par biler med hjem til samlingen.
Buick sedan 1949
Mercedes 600, Zil 114
Mercedes 280SL 1968
Folkswagen Beetle 1997/98
Fortsat god samler lyst til alle her på forum.