Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › Nye i samlingen › Svar til: Nye i samlingen
maj 29, 2026 kl. 15:48 #107874
Participant
Hej modelbilfans,
Jeg har været i en marskandisershop,
fik et par biler med hjem til samlingen.
Buick sedan 1949
Mercedes 600, Zil 114
Mercedes 280SL 1968
Folkswagen Beetle 1997/98
Fortsat god samler lyst til alle her på forum.



