Svar til: Nyt i min samling.

Teknobiler og andet gammelt legetøj Fora Teknobiler Nyt i min samling. Svar til: Nyt i min samling.

Hej kim… DEEEE sågu blevet lidt voldsomt ;-)… Men jeg prøver ihærdigt at sætte fotos ind af ting der kan give et fornuftigt overblik over hvert enkelt firmas stil og område. Så jeg opdatere når der er nok et par gange om året. Det rigtigt svære er at finde hvem der egentligt lavede tingene nogen gange. Wittrock er forsåvit en grossist, og for at importere til DK uden at blive belemret med afgifter i 1950erne så lavede man en proforma produktion, hvor ting for det meste blot blev pakket om i Danske æsker, eller bil hjul blev byttet om med nogen der var et stort W, i… Tak for fotos… Jeg snupper det bedste… Jeg har ikke set den BP benzin Ø før.
Mit leksikon er tilgængeligt som PDF på facebogen i min gruppe — link — At det er der er fordi det er nemmest, har to gange stået med en masse på en hjemmeside der måtte lukke grundet opdateringer og sikkerhed. Jeg må tilstå at det orker jeg ikke en gang til. Så PDF kan man flytte rundt med som man vil.

https://www.facebook.com/groups/oldtoy/