Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › Til H.J.W Ford D 800 😁
- This topic has 7 svar, 4 stemmer, and was last updated 6 years, 1 months siden by
Flemming Rasch.
- ForfatterIndlæg
- marts 28, 2019 kl. 12:30 #53751
Flemming Rasch
ParticipantHej Hans Jørgen
Du spurgte på et tidspunkt om hvad der står på bundkaret af en Ford D 800 😁
Jeg har denne helt originale bil med trailer fra Tekno NL og der
Står Holland håber at man kan se det på billederne 👍😎🏁
Købte den for en del år siden hos OD Toys var oppe at besøge Ole og Dennis rigtige hyggelige fyre nu er det Dennis der står for butikken i Holbæk
Mange Tekno hilsener
Ms Super
Flemmingmarts 29, 2019 kl. 11:09 #53793Bahama
ParticipantHej Flemming
Har du et billed af bagenden, der hvor trækkrogen er montereret. Er det lavet fra fabrikken eller hjemmelavet?marts 29, 2019 kl. 13:12 #53799Flemming Rasch
ParticipantHej Bahama
Bilen er helt original fra fabrikken i Holland med original æske som du kan se på billederne 👍😎🏁 her er lidt billeder
Mvh
Ms Super
Flemming
Jeg gjore en nutagelse da Bertel har spurgt om det samme så jeg to kadangen af for at se hvordan trækket ser ud og hvordan det er monteret og det bliver ikke afmonteret mere 😎🏁😁marts 29, 2019 kl. 14:39 #53829Hans Jørgen Wagner
ParticipantHej Flemming — JA ok, tak, så blev det opklaret også. Havde en ide om at der kunne stå NL i bunden… MEN det var i forbindelse med en model Lars Nielsen viste… Svensk Redningstjeneste… Men han synes ikke at ville oplyse hvad der står i bunden af hans bil, så det er nok en fusker.
Er det ikke ude i Tølløse OD, holder til… Har købt et par biler der — en VW fra IXO og en mint box corgi Wax model…
marts 29, 2019 kl. 15:40 #53830Bertel Pedersen
ParticipantHej Teknofans.
Lidt Fredags hygge i solskindet;
Pletmaling af Tekno biler.
Mvh. Bertel.Attachments:
marts 29, 2019 kl. 18:28 #53833Flemming Rasch
Jo du har ret har selv købt flere biler hos OD Toys har også købt en sort bobbel wax (Corgi)
Dejlig du kunne bruge oplysningen til dine data
Mvh
Flemmingmarts 29, 2019 kl. 21:08 #53834Hans Jørgen Wagner
ParticipantNÅÅÅ købte du den uden æsken (max wax)— 😉 — Et lyn tjeck – næh — den stårstadig til salg nu på mindst femte år tror jeg… Noget af det de har til salg har godt nok været på salgslisten i mange år… Måske stramme de også nogen af priserne til lidt langt over stregen…
marts 30, 2019 kl. 19:39 #53859Flemming Rasch
Jeg købte faktisk min Gule Ford D 800 vejhjælp med trailer hot OD Toys 😎🏁
Mange Tekno hilsener
Ms Super
Flemming - ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.