Hop til indhold
Teknosamleren
  • Forside
  • Billedgalleri
    • Personbiler
    • Lastbiler
    • Brugergallerier
  • Artikler
    • Generelt
    • Teknik
    • Tilbehør
    • Teknobiler, mv.
      • Personbiler
      • Lastbiler
      • Busser
      • Varebiler
      • De gamle modeller
      • Fly
      • mcscooter
      • Traktor mv.
      • Andet Tekno
    • Danske fabrikanter
    • Restaurering
    • Historier fra Tekno
    • Historier om Tekno
    • Diverse
  • Salg af teknobiler
    • Til restaurering
    • Corgi
    • Dinky Toys
    • Matchbox Lesney
    • Andet
  • Salg af reservedele
    • Tekno uoriginale
    • Tekno originale
    • Decaler
    • Brugte reservedele
    • Diverse reservedele
    • Ruder
    • Lygter
    • Dæk
    • Vilmer
    • Corgi
    • Britain
    • Dinky
    • Lego
    • BP
    • Tobi toys
    • Værktøjsmaskiner
  • Forum
    • Gå til forum
    • Log ind
    • Registrer ny bruger
    • Glemt adgangskode
  • Forside
  • Billedgalleri
    • Personbiler
    • Lastbiler
    • Brugergallerier
  • Artikler
    • Generelt
    • Teknik
    • Tilbehør
    • Teknobiler, mv.
      • Personbiler
      • Lastbiler
      • Busser
      • Varebiler
      • De gamle modeller
      • Fly
      • mcscooter
      • Traktor mv.
      • Andet Tekno
    • Danske fabrikanter
    • Restaurering
    • Historier fra Tekno
    • Historier om Tekno
    • Diverse
  • Salg af teknobiler
    • Til restaurering
    • Corgi
    • Dinky Toys
    • Matchbox Lesney
    • Andet
  • Salg af reservedele
    • Tekno uoriginale
    • Tekno originale
    • Decaler
    • Brugte reservedele
    • Diverse reservedele
    • Ruder
    • Lygter
    • Dæk
    • Vilmer
    • Corgi
    • Britain
    • Dinky
    • Lego
    • BP
    • Tobi toys
    • Værktøjsmaskiner
  • Forum
    • Gå til forum
    • Log ind
    • Registrer ny bruger
    • Glemt adgangskode

Svar til: Problemer på forum.

Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › Problemer på forum. › Svar til: Problemer på forum.

januar 12, 2013 kl. 00:26 #14047
Kim Bjarne Sørensen
Participant

Hej Peter.
Det må siges at være en god forklaring. Det glæder mig at der bliver gjort noget, for at få siden til at fungere optimal.
MVH Kim.

Kurv

Seneste indlæg

  • Afmontering af motor på DC 7
  • Udskiftning af rep. stykke ved luftindtag til MB 220 ambulance
  • Værktøjsmaskiner 701 – 714 mv.
  • Scania 75 – 76 grundbil
  • Molberg (Lion)

Seneste kommentarer

  • peter frandsen til Jaguar E nr. 926/927
  • Jon de Linde til Jaguar E nr. 926/927
  • peter frandsen til Tekno Historien
  • kirsten til Tekno Historien
  • Flemming Rasch til Scania 75 – 76 grundbil

Kurv

Nyeste Artikler

  • Afmontering af motor på DC 7
  • Udskiftning af rep. stykke ved luftindtag til MB 220 ambulance
  • Værktøjsmaskiner 701 – 714 mv.
  • Scania 75 – 76 grundbil
  • Molberg (Lion)

Nyeste kommentarer

  • peter frandsen til Jaguar E nr. 926/927
  • Jon de Linde til Jaguar E nr. 926/927
  • peter frandsen til Tekno Historien
  • kirsten til Tekno Historien
  • Flemming Rasch til Scania 75 – 76 grundbil
2026 © Teknosamleren