Svar til: Tak for medlemskab og glæder mig over at være begyndt på at samle Tekno

Teknobiler og andet gammelt legetøj Fora Teknobiler Tak for medlemskab og glæder mig over at være begyndt på at samle Tekno Svar til: Tak for medlemskab og glæder mig over at være begyndt på at samle Tekno

Miwes
Deltager

Hej Bertel

jeg har haft adgang til både resin pla og hvad det nu hedder alt sammen, men denne printer er desværre defekt og så har vi vores trådprinter der ikke helt laver samme kvalitet, men den er lige pt. i stykker eller det vil sige at tråden vi bruger er ødelagt og printeren skal flyttes væk fra vores værksted, da tråden hærder grundet for svingende temperaturer og fugtighed, men håber at få den op og køre igen på et tidspunkt.

Vi har også lige fået nye laserskære på værkstedet og der skulle være mulighed for at lave lidt fusk når vi ellers får tid til det.

Jeg mangler en makker så min tid til det sjove er meget begrænset lige pt. men håber da at jeg kan finde nogle gode løsninger længere fremme på året.

Jeg har det nu også fint med at købe reservedele herinde ved Peter og vil da meget gerne støtte den del af teknosamlerne.

3D print ser man over alt når der skal udvikles nye modeller og brugen af resin fylder mere og mere. Schuco og alle andre fabrikanter går mere og mere over til 3D print og det så jeg også da jeg samlede på tog, men jeg har det nu bedste med de sprøjtestøbte modeller i metal.