Svar til: Tak for medlemskab og glæder mig over at være begyndt på at samle Tekno

Teknobiler og andet gammelt legetøj Fora Teknobiler Tak for medlemskab og glæder mig over at være begyndt på at samle Tekno Svar til: Tak for medlemskab og glæder mig over at være begyndt på at samle Tekno

Miwes
Deltager

Hej Hans Jørgen
Tak for dit indlæg som hjælper på at få noget mere indsigt, så tak for det.
Når man som jeg med raketfart er kommet ind i denne verden af de små biler, så vil jeg indrømme at man kan føle sig lidt dum og man tænker på hvad man kan tillade sig at spørge om.

Noget andet jeg har det lidt svært med er priser på de forskellige biler og ikke fordi jeg er nærig, men det er på nuværende de rene gætterier om hvad bilerne må koste, så hvis man vil ha varen så er det op med pungen og betale.

Jeg så en af de “nye” Teknolastbiler” og de har ikke meget at gøre med det ældre Tekno, men de er mega flotte og forstår godt at man samler på dem også, hvilket leder til spørgsmålet…er det de gamle man starter med, når man er ny samler som jeg og så senere begynder man med de “nyere” biler, som vel mest er lastbiler.