Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › Lidt sjælden Ford D 800 i DK › Svar til: Lidt sjælden Ford D 800 i DK
maj 31, 2026 kl. 22:30 #107907
Participant
Tak tak der skal jo være lidt Ford D 800 i samlingen selvom den har en sjov størrelse har efterhånden en del forskellige udgaver af den