Svar til: Lidt sjælden Ford D 800 i DKTeknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › Lidt sjælden Ford D 800 i DK › Svar til: Lidt sjælden Ford D 800 i DK maj 31, 2026 kl. 16:41 #107901 Henrik PedersenParticipantHej Flemming. Den ser godt ud 👍🏻 Mvh Henrik