Svar til: Nye i samlingen

Teknobiler og andet gammelt legetøj Fora Teknobiler Nye i samlingen Svar til: Nye i samlingen

#107891
Bertel Pedersen
Participant

Fin lille bil, jeg har også fået en “ny” i samlingen Volvo FB88, gammel sag jeg haft stående i mange år.
Lidt reparation af maling og en gang nye decaler.
Bilerne i baggrunden er nogle jeg har istandsat for min kollega Tom.