Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › Nye i samlingen › Svar til: Nye i samlingen
maj 31, 2026 kl. 08:30 #107891
Participant
Fin lille bil, jeg har også fået en “ny” i samlingen Volvo FB88, gammel sag jeg haft stående i mange år.
Lidt reparation af maling og en gang nye decaler.
Bilerne i baggrunden er nogle jeg har istandsat for min kollega Tom.
- Dette svar blev ændret 2 weeks, 3 days siden af
Bertel Pedersen.

