Svar til: Nye i samlingenTeknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › Nye i samlingen › Svar til: Nye i samlingen maj 31, 2026 kl. 08:12 #107889 Flemming RaschParticipantSå kom der en lille russer mere ind i samlingen en Moskvitch 412Attachments:IMG_1497-scaled.jpeg