Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › Nye i samlingen › Svar til: Nye i samlingen
maj 30, 2026 kl. 19:50 #107883
Participant
Det er sjovt med de Tintin biler de ligner de rigtige biler med der er små ændringer på dem 😊har engang fået af vide at de ikke havde fabrikanternes tilladelser til at lave dem