Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › Nye i samlingen › Svar til: Nye i samlingen
maj 22, 2026 kl. 11:34 #107855
Participant
Hej modelbilfans.
Et par små “nye” ASG biler i samlingen;
Mercedes Actros, kinesisk plastik.
Volvo F12 Globetrotter, fransk Majorette.
Volvo kranbil, Vilmer.
Scania L76, Vilmer.
Samlerhilsner fra Mister ASG


