Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › Hjælp til værdifastsættelse ønskes › Svar til: Hjælp til værdifastsættelse ønskes
maj 18, 2026 kl. 20:19 #107837
Participant
Hej Kim
Mange tak for din fine tilbagemelding.
Så blev jeg lidt klogere🙂
Så må jeg se om jeg kan finde en køber
Igen tak og ha’ en god aften
Venlig hilsen
Lene