Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › Ford D 800 med køletrailer › Svar til: Ford D 800 med køletrailer
maj 16, 2026 kl. 23:04 #107796
Participant
Hej Ms Super.
Jeg har købt en “reservedelsbil” på nettet,
Chassisrammen med hjulophæng er fra den.
Samlet udgifter for de to biler, ca. 2 tusindelapper, smager det så koster det.
Hilsner fra Bertel


