Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › Ford D 800 med køletrailer › Svar til: Ford D 800 med køletrailer
maj 16, 2026 kl. 19:45 #107783
Participant
Hej Bertel
Den blå er super fin godt arbejde kan du ikke sende foto af den fra alle sider til mig ?
Mange Tekno hilsener
Ms Super