Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › Fortsat: Hjælp til værdifastsættelse ønskes › Svar til: Fortsat: Hjælp til værdifastsættelse ønskes
maj 15, 2026 kl. 16:34 #107779
Participant
Hej Lene.
Jeg vil mene at bilerne her bestemt er noget værd, som gode projekter som kan blive som nye igen med tilføjelse af lidt reservedele og ny lakering. Samlet pris vil jeg tro vil ligge i mellem 200 og 350 kr. for de her vidste.
MVH Kim B S.