Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › Søger Lone Star Impy modeller. › Svar til: Søger Lone Star Impy modeller.
april 20, 2026 kl. 08:46 #107601
Participant
Jeg har faktisk også et par stykker den blå VW Bus og en Volvo P1800 jeg rede fra skrot for en del år siden 😊