Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › Søger Lone Star Impy modeller. › Svar til: Søger Lone Star Impy modeller.
april 19, 2026 kl. 20:51 #107599
Participant
Hej Flemming.
Mange tak. ja, nu mangler jeg kun nogen få af dem jeg er interesseret i.
MVH Kim B S.