Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › Scania 110 Hængertræk. › Svar til: Scania 110 Hængertræk.
april 19, 2026 kl. 12:59 #107589
Participant
Hej Flemming og Bertel.
Mange tak. Ja, jeg har jo set at i begge har nogen ret imponerende samlinger af ASG-biler. Jeg er håbløs bag efter med mine 3 styk, hvor af min Volvo FB 88 trænger til lidt kærlig pleje, i form af en forlygte et tagskilt og lidt maling.
MVH Kim B S.
- Dette svar blev ændret 1 month, 4 weeks siden af
Kim Bjarne Sørensen.
- Dette svar blev ændret 1 month, 4 weeks siden af
Kim Bjarne Sørensen.
