Svar til: Scania 110 Hængertræk.

Teknobiler og andet gammelt legetøj Fora Teknobiler Scania 110 Hængertræk. Svar til: Scania 110 Hængertræk.

#107589

Hej Flemming og Bertel.
Mange tak. Ja, jeg har jo set at i begge har nogen ret imponerende samlinger af ASG-biler. Jeg er håbløs bag efter med mine 3 styk, hvor af min Volvo FB 88 trænger til lidt kærlig pleje, i form af en forlygte et tagskilt og lidt maling.

MVH Kim B S.

Attachments: