Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › Scania 110 Hængertræk. › Svar til: Scania 110 Hængertræk.
april 18, 2026 kl. 18:56 #107558
Participant
Hej Kim BS.
Velkommen i ASG “klubben”,
Lidt fremgang med mit Vilmer Volvo/Scania projekt.
Samlerhilsner fra Mister ASG/Scania.

