Svar til: Søger Lone Star Impy modeller.

Teknobiler og andet gammelt legetøj Fora Teknobiler Søger Lone Star Impy modeller. Svar til: Søger Lone Star Impy modeller.

#107553

Hej alle.
Så lykkedes det endelig at finde en blå sambabus fra Lone Star.
Så der er kun 3 biler tilbage som jeg søger efter.
Dem jeg mangler er.

Nr. Model

7: Vauxhall Firenza.

21: Fiat 2300 S Coupe.

23: Alfa Romeo 1600 Giulia Spyder.

MVH Kim B S.