Teknobiler og andet gammelt legetøj › Fora › Teknobiler › Søger Lone Star Impy modeller. › Svar til: Søger Lone Star Impy modeller.
april 18, 2026 kl. 17:48 #107553
Participant
Hej alle.
Så lykkedes det endelig at finde en blå sambabus fra Lone Star.
Så der er kun 3 biler tilbage som jeg søger efter.
Dem jeg mangler er.
Nr. Model
7: Vauxhall Firenza.
21: Fiat 2300 S Coupe.
23: Alfa Romeo 1600 Giulia Spyder.
MVH Kim B S.
- Dette svar blev ændret 2 months siden af
Kim Bjarne Sørensen.
- Dette svar blev ændret 2 months siden af
Kim Bjarne Sørensen.

