tekno 488

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    nybo1103
    Deltager

er den fremstillet med enkelt sideror

Det er jo en meget interessant model. Kan vi se nærmere på haleroret ? der hvor det sidder til flyet. Og selve bag vingen oven på.

Den virkelige KZ blev der kun fremstillet to af. Det vil i min verden være lidt underligt hvis Tekno skulle fremstille en som din. Jeg kan faktisk ikke en gang se ideen som prototype.

Jeg kan derimod se en ide i at reparere en der har knækket haleror af, og derved på et brugbart legetøj ud af den. Er den ene foreste vinge revnet, eller limet på igen ? det ligner en revne på foto?

peter frandsen
    Keymaster

Hej
    Den er interessant ud, men umiddelbart tror jeg også at haleroret er filet til efter en skade.
    Kan du tage et billede af flyet direkte oppefra og nedefra. Jeg synes vingerne ser mærkelige ud – men det kan være billedet.
    mvh

Peter

nybo1103
    Deltager

Det er en jeg har set til salg på DBA du prøve denne link
    https://www.dba.dk/modelbil-tekno/id-1068925301/

Ja jeg vil sige at der sælger Tobias noget skrammel. Den er også godt hjemme malet… Ser du ved siden af klistermærket der står 1-43 på neden under. Som jeg nævnte så den vinge ud til at være knækket af og limet på…. DET ER DEN OGSÅ, tydelig revne ved klistermærket…. Den samlede verdi på den flyver er -0- for der er knapt nok en reserve del.

Man skal fannnn passe på især på DBA og Gul og Gratis, der sidder nogen og sælger hvad som helst som pænt originalt og iorden, med lidt dårlige, eller mangel fulde billeder. Fotos skal ses rigtigt godt efter, og bed om flere hvis de ikke er tilstrækkelige.

Kan se han også notere den som 1-43… Den er 1:80 så den passer faktisk perfekt til de små LEGO biler, og byplaner, der har samme skala. Til nød HO dog lidt for stor fordi korrekt HO er 1:87…

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.