Mercedes Benz 250 SL

Teknobiler og andet gammelt legetøj Fora Teknobiler Mercedes Benz 250 SL

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #64958

    Hej allesammen
    Er der nogen af jer som har en original 250 SL 😁
    Så ville jeg være glad for nogle foto af den fra alle sider
    Har Tekno lavet 230-250-280 i original sort og hvilken farve er interiøret ?? ( rødt) er den åben eller lukket ned rullet sideruder eller halve eller helt oppe ??????
    Mvh
    Ms super Flemming

    #64964
    peter frandsen
    Keymaster

    Hej Flemming

    MB 250 ligner fuldstændigt de øvrige – der er ingen forskel. Der er tendens til at der er lidt flere af politimodellerne end de øvrige.

    mvh

    Peter

    #64966

    Jeg lavede engang en nørdeliste over bilen. Opfordringen kom egentligt fra dette forum, Flemming. Nu er listen ikke opdateret de sidste ca. 3 år. men der er vidst ikke rigtigt noget at opdatere. Oplysningerne har alle her på forum selv givet. OG så har jeg brugt en masse timer bag skærmen for at finde flere plausible varianter, og noteret det i lister.

    Der er også en liste på VW 819 alle varianter.

    Jeg har en masse oplysninger på Ferguson mf. liggende i skuffen. De kan måske sættes op ved interesse.

    https://sites.google.com/site/wagnersteknoshowroom/home/historie-history/noerde-lister/mercedes-benz-w113

    #64969

    Hej Hans-Jørgen
    Listen på vw 819 og Ferguson må du da godt maile til mig hvis du vil send mig dit mobil No så SMS jeg min mail adresse til dig send på 22615140
    Mvh
    Flemming

    #65006

    819 står på linket — Blok den, og lig den på skærmen — Ferguson er ikke listet endnu, men jeg har en masse info liggende, der bare skal listes det tager nok en uges tid at lave det. Det falder jo ikke, bare ud af ærmerne, det skal jo også helst være korrekt, og dermed tjekkes, dobbelt tjekkes og igen fire gange mindst.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.