Mercedes-Benz 230 SL

Teknobiler og andet gammelt legetøj Fora Teknobiler Mercedes-Benz 230 SL

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #13972
    teddy07
    Deltager

    Hej.
    Jeg vil starte med at sige at jeg ikke er Tekno samler. Jeg er plade samler og er i den forbindelse kommet i besidelse af nogle få tekno biler alle i æske men, har meget svært ved at prissætte dem. Også hvor sælger man noget som dette, er det QXl eller Ebay ?.
    Bilerne er traktor nr 465. Jaguar E 927. tanus transit ambulance med mand og båre 415. Monza GT 930.
    Mercedes-Benz 230 SL 928/929 saml selv
    MVH. Kristian

    #14034

    Hej Kristian.
    Det lyder som om det er en rigtig fin samling teknobiler du har fået fingre i. Jeg tror at QXL og Ebay begge er gode bud på hvor du kan sælge dine Teknobiler. Men jeg vil tro at det må være en fordel at vente med at sælge dem, til vi er lidt på afstand af julen. Så er der chance for at folk har flere penge at betale med. Er bilerne i mint stand kan flere af dem koste adskillige 100 kronesedler, nogen måske over 1000. Gaveæsken med de to Mercedes`er må være topskoren hvad pris angår. Men som sagt kan det variere meget afhængig af tidspunkt og held. God fornøjelse med salget.
    Hilsen Kim.

    #14036
    peter frandsen
    Keymaster

    Hej Kristian

    Jeg er enig – gavesættet er en rigtig fin ting. Hvis det er som nyt ligger de på ca. 3.500 kr. Er æsken bare lidt brugt falder prisen drastisk, men det er stadig i den dyre ende.

    QXL, E-bay er gode steder at sælge, men du kan også prøve det svenske Tradera eller den blå avis.

    Det er de samme købere.

    mvh

    peter

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.