Mangler dele til Tekno anhænger nr. 452.

Teknobiler og andet gammelt legetøj Fora Teknobiler Mangler dele til Tekno anhænger nr. 452.

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #49304

    Hej Teknosamlere.
    Jeg har harft denne fine Volvo F 88 siden midt halvfjerserne hvor jeg selv købte den som ny i Vinderups lokale læder & legetøjsforretning.
    Desværre var de udgået for anhængere.
    Nu har jeg i midlertid endelig fået en anhænger, den har dog visse mangler som det ses på billederne her under.
    Derfor søger jeg nu efter de manglende dele, som er komplet forhjulsophæng med hjul og trækstang, så min Volvo endelig kan få anhænger på som det var meningen fra starten.

    MVH Kim B S.

    #49307
    peter frandsen
    Keymaster

    Hej Kim

    Du må gerne sende mig en mail, så ser vi om ikke jeg har noget liggende.

    mvh
    Peter

    peter4825@hotmail.com

    #49308

    Hej Peter.
    Det vil jeg da lige prøve.
    MVH Kim B S.

    #49310

    Hæ Hæ — den er lige til en sætte trækker — Billedet er nok lille. “Ombygget” rød trailer og BP trækker begge defekte. Trailer uden dreje skammel, of tankdelen til BP var gået op i nitterne. Faderen min satte sættet sammen i 67 og ejeren malede kunnstværket senere. Den tyrkise presenning skyldes den nye Volvo´s styre bøjle til forhjulene var knækket, så den stod og gloede. ØV alså”

    Attachments:
    #49313

    Hej Hans Jørgen.
    Ja, det var det man skulle gøre hvis man havde sådan en anhænger i overskud. Og du har ret, det ville være meget nemt som min står nu.

    MVH Kim B S.

    #49314

    Den er for pæn til det — i dag — men i 67 var det jo ik noget særligt som sådan.. Men et par gamle grimme ting kunne godt blive interessante. Har renoveret den, dog ikke tilfreds med farve valget. Den tap på trækkeren der hindre at trækker og trailer mødes i skarbe sving, skal flies væk for at sættet kører ordentligt. Og så kunne det godt have været noget Tekno havde lavet, så dan set.

    #49423

    Hej alle.
    Nu er min anhænger blevet intakt. Peter har været behjælpelig med dele. Og mange tak for det Peter.
    Udseendet kan og vil blive forbedret hen af vejen, men nu har jeg i hvert fald et komplet hængertræk, som det var meningen.

    MVH Kim B S.

    #49449

    Hej Kim BS
    Super flot træk du har der 👍😎🏁
    jeg kigger efter en hammer blå rig til din fine bil 👍😎🏁
    Selvom jeg er VW mand så er jeg vild med de fine Volvo FB 88/89 lastbiler har også en del efter hånden har jo også Scania biler der også er fine biler

    #49455

    Hej Flemming.
    Mange tak. Af lastbiler har jeg også altid været mest glad for Volvo og Scania. Og Tekno modellerne har altid stået højt på min ønskeseddel.
    MVH Kim B S.

    #50062

    Hej alle.
    I dag har jeg gjordt anhængeren ren med vand med brun sæbe.
    Det hjalp faktisk en del på ladet. Nu kan man se at den faktisk ikke har ret mange skrammer.
    her er lidt billeder af anhængeren, sammen med Volvo F 88eren og 2 af mine Volvo FB 89.

    MVH Kim B S.

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.